آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

در حدیثی یکی از انبیای الهی یا حضرت موسی خداوند فرمود:یا موسی!مردم را محبوب من کن. موسی فرمود:چگونه؟خدای متعال فرمودند:نعمت های من را به آن ها متذکر شو، چرا که همه نعمت ها به عنایت و رحمانیت خداوند است. یکی از بزرگترین نعمت ها و هدیه ای که خداوند به ما عنایت کرده نعمت جمهوری اسلامی ایران است. اگر ما از این نعمت غفلت کرده و پاسدار این نعمت نباشیم و به یکدیگر متذکر نشویم و این نعمت خدایی نکرده از ما گرفته شود قابل جبران نیست.

حجت الاسلام فیض کرمیان افزودند:باید به یاد بیاوریم که چگونه زندگی می کردیم؟چگونه تحقیر می شدیم؟قوانین چگونه بود؟ مساجد، حسینیه ها و هیأت ها در چه شکلی بودند؟در حوزه های علمیه و دانشگاه ها چه فضایی حاکم بود؟ این ها را باید یادآوری کرد.این هدیه بزرگی بود که به برکت شهدای انقلاب و زحمات امام راحل (ره) به ما ارزانی شد و باید آن را حفظ کرد.

در تصمیمات و مسائل کشور اگر تقوا پیشه کنید عزیز خواهید بود و یقینأ پیروزی از آن ما خواهد بود. گاهی اوقات یک دعا برای استجابت به مدت زمان نیاز دارد و باید تقوا پیشه کرد همانطور که در زیارت عاشورا می خوانیم.همینک که  تهاجم و وساوس دشمن زیاد است، فریب دشمن را نخوریم  و عزت خودمان را نفروشیم.

حجت الاسلام کرمیان ضمن تسلیت به مناسبت وفات بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) فرمودند:باید به فضائل و کرامات ایشان پرداخت که ایشان به مقامی رسیدند که زیارت مخصوصه برای ایشان تهیه شد و امام رضا (ع) در خصوص مقام خواهرشان فرمودند:هرکس معصومه (س) را در قم زیارت کند مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.ایشان به این خاطر به این مقام رسیدند چون امامش را شناخته و مردم را نیز متوجه امام کردند.

ایشان در آخر از شهرداری شهر دلبران به خاطر تأسیس و راه اندازی مکان مطالعاتی الکترونیک به صورت خودجوش تشکر کرده و از مردم خواستند که شرکت در مراسم راهپیمایی22 بهمن قربة الی الله باشد تا حماسه ای را بیافرینیم که در دنیا منعکس شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:40 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب